.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سازمان حمایت از مصرف کنندگان یا دلالان؟
سازمان حمایت و تعزیرات حکومتی مفقود الاثر هستند
متاسفانه با روند کنونی باید سازمان حمایت از تولید کننده و مصرف کننده را تغییر نام بدهیم به سازمان حمایت از دلالان و واسطه گران و سازمان تعزیرات را نیز باید بگذارند سازمان بی خیالان و ندیده ها ، که گویا هیچ چیز را نمی بیند.
سازمان حمایت و تعزیرات حکومتی مفقود الاثر هستند

محمد حسن نژاد عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از روند بی رویه افزایش قیمت ها گفت: قیمت ها بی ضابطه افزایش می یابد و در این میان سازمان حمایت از مصرف کننده و تعزیرات حکومتی سازمان های مفقود الاثر است و انگار وجود خارجی ندارند .

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی افزود: متاسفانه با روند کنونی باید  سازمان حمایت از تولید کننده و مصرف کننده را تغییر نام بدهیم به سازمان حمایت از دلالان و واسطه گران و سازمان تعزیرات را نیز باید بگذارند سازمان بی خیالان و ندیده ها ، که گویا هیچ چیز را نمی بیند.

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی افزود: کالاها مرتبا گران می شوند و جنسی که با ارز مثلا هزار تومانی آمده است با قیمت دلار چهار هزار تومان عرصه می شود و متاسفانه سازمان تعزیرات و حمایت از مصرف کننده ما کاملا تعطیل است و نیستند .

وی در خاتمه گفت: فقط به مردم فشار می آورند ؛ مردم ما مردمی صبور و ماخوذ به حیایی هستند ولی گویا از صبوری مردم سو استفاده می شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 8 ارديبهشت 1392
کرایه مساف بری شهرستان قائم شهر ( جاده نظامی ) سرخود راننده ها اضافه از مردم می گیرند مسئولین نه بخشدار مرکزی و نا اداره بازرگانی و. نه تعزیرات و تاکسیرانی و دهیاری منطقه هیچ گونه پیگیری ننمی نمایند . جالبه نه ......
مریم 7 ارديبهشت 1392
بعد بعضی از دوستان که تو این سازمان هستند کاندید شورای شهر ساری هم شدند -اخه عزیز من شما تو این سازمان چه گلی به سر بقیه زدی که میخوای تو شورا بزنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جویباری 7 ارديبهشت 1392
لطفا سری به سایت و عملکرد این دوست ساروی بزنید ایشان از جوانان افتخار آفرینان و نمونه شهرستان ساری هستند که در سطح منطقه و کشورتوانستند مایه افتخار ساروی ها باشند .. آرزوی توفیق در تمام عرصه های علمی و مدیریتی برای این جوان ساروی را دارم .امید است با حضور جوانان تحصیل کرده ای چون این دوست عزیز شاهد شهری در خور مرکز استان مازندران باشیم...
نا شناس 8 ارديبهشت 1392
دوست گرامی سازمان حمایت از مصرف کنندگان یکی از معاونت های وزارت صنعت و تجارت است و با آن انجمن من درآوردی به نام انجمن حمایت از مصرف کنندگان فرق دارد و ان اقایی که گفتی چه گلی بر سر زده ،عضو آن انجمن من درآوردی است ! اصلا این بنده خدا کاره ای نیست که کاری از دستش بر بی آید ! یک انجمنی راه انداخت برای انتخابات و خرج انتخابات !!!!!!!!!!!!!!!!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.